Dr.MAX na max



Lekární na Slovensku máme možno viac ako chorôb. Predpokladám, že je to tvrdý biznis, v ktorom sa na zdravie človeka pozerá menej ako na jeho profit.

Asi všetci poznáte pomerne rozšírenú sieť lekární dr.MAX. V zásade asi ako každá iná farmácia sa snaží svojimi nápadmi, najmä v online priestore, zasiahnuť mladšiu a strednú generáciu. Pohnútok môže byť viac, ale ich koncovku mi moje hemisféry neberú.

Na FB mi vybehnú ich cenové bomby na magnézium, ktoré v tomto období života celkom potrebujem. 50 percentná zľava sa nedá prehliadnuť a hneď kalkulujem koľko si kúpim do zásoby. Ignorujem podmienky. Viem, že poobede pôjdem nakupovať do obchodného reťazca, s ktorým má Dr.MAX pravdepodobne zmluvu, keďže sa v ňom nachádza všade, kde som doteraz bola. Usmievaví farmaceuti mi prezentujú túto cenovú bombu, ktorá sa však nedá uplatniť v predajni, iba ONLINE... Ale že si môžem spraviť rezerváciu... Nuž, tento systém som už spravila niekoľko krát a mal vždy pre moje hemisféry neberúci zážitok. Ale zľava je zľava a keďže sa jedná o väčšie množstvo, sadla som k PC a vykonala objednávku. Bol štvrtok. Zhruba do hodiny mi prišiel potvrdzujúci email, že dostali moju objednávku a do ďalšej hodiny email o vybavovaní objednávky. V piatok som dostala správu, že balík už má kuriér... a koniec komunikácie... Kuriér to možno už má vo svojej dodávke, ale predpokladám, tak ako niekoľko krát predtým, že má voľný víkend a teda na cesty na východ sa vyberie až v pondelok. Predpoklad sa opäť naplnil. Správa príde v pondelok podvečer, že balík je konečne vo vybranej lekárni, do ktorej pôjdem až v utorok. Čiže čistý medzičas - 5 dní.

Takže si to zhrňme:

1. ak chcete zľavu, nakupovať iba cez internet (nevýhoda pre penzistov)

2. ak aj máte internet, ale nemôžete to zaplatiť online, tiež ste mimo hry (nevýhoda pre penzistov)

3. v žiadnom prípade nenakupovať vo štvrtok, piatok lebo svoj balíček s liekmi uvidíte až najskôr v pondelok, reálne v utorok (nevýhoda pre všetkých)

4. aj napriek tomu, že sa jedná o produkty, ktoré sú normálne dostupné aj v lekárni, so zľavou ich máte iba online nákupom a za niekoľko dní (toto mi moje hemisféry naozaj neberú!!!)

5. tie isté produkty, tá istá lekáreň, iba spôsob nákupu sa odrazí na cenovke a čase, kedy sa k vášmu produktu dostanete... na toto potrebujem vysvetlenie lebo v tom nevidím žiadnu logiku, najmä keď neplatím poštovné lebo tie produkty, ktoré majú práve v tom čase reálne v lekárni, si pôjdem vybrať vo forme balíčka...

6. aj napriek tomu, že vybraná lekáreň Dr.MAX je v obchodnom centre, ktoré je každý deň otvorené od 9.00 do 21.00, kuriér cez víkend "nechodí", takže sa na svoje objednané produkty môžete chodiť pozerať do lekárne, ale vy ich dostanete až o 5 dní

S Dr.MAX naozaj k max-imálnej spokojnosti :-) 

Comments

Popular posts from this blog

Nebojím sa budúcnosti, lebo sa nezmení...

15 hodín v klíme a niečo medzi tým

Hrvatska Republika opäť (2.časť)