Ficove "ČO MY S TÝM MÁME?!" v praxi


Bola som nakupovať vo veľkom Tescu. Supermarket sa akotak drží nad vodou aj vďaka Rómom, ktorí tu chodia húfne nakupovať. Možno sa tu cítia ako v UK, ich druhej domovine... 
Sú tu 2 flaskomaty, ktoré sa často kazia. Aj mne zrecyklovali fľašky skôr ako mi zato zaplatili. Keďže ich neriadi AI, robia si, čo chcú... Také, povedzme, rýdzo slovenské...
Ale recyklácia je v tomto prípade na iný príbeh. Dnes to bolo o Ficovej mantre.
Stála som v rade na zaplatenie. Pokladňa bola bližšie k flaskomatom, ktoré sa opätovne zasekli. Sledovala som ľudí ako nervózne prešľapujú na mieste a čakajú na "Tesco assisstance". Hm, poznám ten pocit! 
Keďže im nikto neprichádzal na pomoc, jedna pani sa pobrala smerom k mojej pokladníčke-brigadníčke. Slušne ju poprosila, či by niekoho neposlala k flaskomatom. A nato sa z otvoru vydávajúceho zvuk od tejto členky generácie Zet ozvalo ikonické:"A ČO JA S TÝM MÁM???"
Mňa v tej chvíli sploštilo spolu so Zemou🥵 Táto dlhovlasá a najmä dlhonechtová Belinda odpálila slovným dynamitom celú Tesco corporation communication, poprela teamwork, na ktorom tiež stojí company marketing a skenovala barkody ďalej akoby jej customer service pripomínal iba záblesk na obrazovke jej ajfonu... 🫣
Ale, mňa, skoro pedagóga storočia a marketingového hobby experta, to neodradilo a z takmer vodorovnej polohy som sa cez mínus 2G dostala do zvislej a slušne kontrolovala🤗


Ja: "Vás pekne poprosila pani o pomoc."
Belinda: "Ale ja s tým nič nemám!"
Ja: "Je to teamwork v práci, keď si pomôžete navzájom pri obsluhe zákazníka."
Belinda: "Lenže to nie je moja starosť. Ja zato nemôžem, že sa to kazí."
Ja: "Máte pravdu, že flaskomaty sa často kazia, len ste mohli niekomu zavolať, uistiť pani, že pomoc je na ceste..."
Belinda: "Ale to nie je moja starosť!"
Ja: vypustila som paru a možno iba duch Svätý mi čítal v hlave F. U. C. K. you baby🤮 (sorry duch🫶) 
Inak, na stranu tejto Belindy sa postavil taký ujko-chujko predomnou, ktorý si okrem jogurtov kupoval aj podprsenku s D košičkami. Nechám na vašu predstavivosť, na čo ju asi použil. Keď som videla zle rozotretý bronz cream za ušami, moja predstava sa zaplnila doslova revuálnym programom.

Z psychológie vieme, ze ak niečo neustále v spoločnosti opakujete, dostane sa to do ľudí aj takto podprahovo... Nepriamo, ale pasívne agresívne. Je to vo vás a čaká to na príležitosť... Moment vypustenia. 

Vivat Robo, aj bez toho, aby ťa v živote táto Belinda niekedy videla, či volila, dostal si sa jej "pekne do mozgu". Tak ako Janovi a Ferovi, ktorí pravidelne prinášajú zálohovať fľašky do Tesca a keď sa flaskomat pokazí, nadávajú vždy iba na Igyho alebo Zuzu. Lebo ešte aj za toto môžu iba oni! 

Comments

Popular posts from this blog

"Nikdy to nevzdám!" Ľuba

Stretnutia

Krutá spoločnosť, kruté deti