O mne...

Žijem tu už niekoľko desaťročí. Občas unavená, ale stále pripravená čeliť výzvam. Lebo čím som staršia, som iba staršia. Možno trochu múdrejšia, skúsenejšia, ale stále naivne presvedčená, že pravda zvíťazí a dobro je nadovšetko. A preto ma každý deň prekvapuje. Neobmedzená produktivita našich mozgových buniek prináša bizarné až nepochopiteľné situácie. Oči sa krížia, zvierač sa otvára, hlava sa krúti pri niektorých akciách a reakciách ľudí v mojom, a trúfam si napísať, aj vo vašom okolí.

Spoznávaním  ľudských rás som dospela k sociálnej pravde - všade sú ľudia dobrí i zlí. Na tom asi funguje svetový balans, ale nie svetový mier. A aj o tom budú príspevky na tomto blogu. Smutné i veselé. Asi ako všetko v našich krátkych životoch.

Tento blog venujem mojim deťom ako pamäťovú stopu na ich mamu. Vždy, keď sledujem slovenských majstrov slova (i pamäte) Milana Lasicu, Milana Kňažka a ďalších, ktorí spontánne vylovia príhodu na každú tému, ľutujem, že moja kapacita je obmedzená. Spolieham sa nato, že virtuálne kanály ostanú zachované naveky a moji potomkovia si nájdu čas na „chvíľu pre pamätníkov“ čítajúc mamkine životné zápisky.


Som to, čo tvorím, aj pre vás. Prekročila som rieku Rubikon a založila si  vlastný blog. Nevlastním toho veľa, ale mám o to väčšiu túžbu a nádej, že moje duševné vlastníctvo sa vám bude páčiť a budete ma čítať J

Comments

Popular posts from this blog

Nebojím sa budúcnosti, lebo sa nezmení...

15 hodín v klíme a niečo medzi tým

Hrvatska Republika opäť (2.časť)