‘’Chlapi (ne)plačú’’

S príchodom detí do škôlky si poplače hádam nejedna mama. Tých dôvodov je niekoľko a sú veľmi individuálne. Ja som to emociálne prežívala tiež, ale hlboko v srdci som verila, že v škôlke nájde moje dieťa ďalší level svojho rozvoja a je to tiež niečo, čo je preň prirodzene potrebné.
Krátko po nástupe do škôlky mojej dcéry sa mi v jeden deň naskytol doposiaľ nepozorovateľný jav. Keď sme prichádzali s dcérkou do škôlky, míňali sme pána v stredných rokoch, nahodeného v obleku, ktorému sa v  očiach ligotali slzy. Ako sme sa míňali, pár z nich sa mu skotúľalo po líci. A bolo to úžasné. Bezprostredné, nenútené a také rodičovské.

Páni, otcovia, manželia, dedkovia nebojte sa plakať! Slzy nie sú len pre ženy. Sú oslobodzujúce aj pre mužov a dokazujú, že v hĺbke duše cítite rovnako ako my ženy. Iba v dnešnom svete "tvrdých lakťov" sa to možno nehodí.

 A SVET má Slzy, rovnako ako Smiech, rád!



Comments

Popular posts from this blog

Nebojím sa budúcnosti, lebo sa nezmení...

15 hodín v klíme a niečo medzi tým

Hrvatska Republika opäť (2.časť)